Revista care te menține sănătos

Nutriție

Aveţi pulsul mare? Ce dietă trebuie să urmaţi

Dr. Roxana Mateescu, medic specialist geriatrie și gerontologie, medicină estetică și anti-aging, [email protected]
6 aprilie 2022
Share
puls,

Pulsul poate creşte din mai multe motive, precum sedentarismul, stresul, anxietatea şi obiceiurile alimentare nesănătoase. Pe lângă acestea, pulsul poate creşte şi din cauza unor deficite de vitamine sau a unor afecţiuni medicale.

Rezervă online şi ridică din cea mai apropiată farmacie Catena suplimentul alimentar CardioSuport Naturalis. Conține trei dintre cele mai cunoscute ingrediente care pot proteja sistemul cardiovascular: resveratrol, Omega-3 și coenzima Q10.

Indiferent de cauză, tahicardia (bătăile mărite ale inimii) este periculoasă. Aceasta creşte riscul de infarct miocardic şi accident vascular cerebral, chiar de moarte subită. Aflaţi în continuare ce alimente trebuie să consumaţi pentru a ţine pulsul sub control.

Lactatele şi alte alimente bogate în calciu

Calciul joaca un rol important pentru menţinerea pulsului la valorile normale. Iaurtul, laptele, brânza, dar şi tofu, cerealele fortificate, broccoli şi varza trebuie incluse în dieta zilnică pentru a ţine pulsul sub control.

Rezervă online şi ridică din cea mai apropiată farmacie Catena suplimentul alimentar Naturalis Cardioforte. Conţine: extract standardizat din frunze de păducel şi magneziu. Este recomandat persoanelor care prezintă un risc crescut de a dezvolta afecţiuni cardiace.

Alimentele bogate în magneziu

Inima are nevoie de aproximativ 250-400 miligrame pe zi de magneziu pentru a menţine pulsul regulat. Cele mai bogate alimente în magneziu sunt: nucile braziliene, migdalele, seminţele de in, ovăzul, dovleacul, dar şi legumele cu frunze verzi.

alimente potasiu, dieta puls mare,

Alimentele bogate în potasiu

Cu ajutorul potasiului, muşchii inimii se pot cotracta şi pompa sânge în mod corespunzător. Includerea potasiului în dietă face o diferenţă mare în ceea ce priveşte sănătatea inimii. Includeţi în dieta zilnică alimente precum banane, citrice, roşii, avocado, boabe de soia, prune şi somon pentru a menţine pulsul în limite normale.

Legumele verzi

Legumele verzi contribuie, de asemenea, la păstrarea valorii normale a pulsului. Spanacul, broccoli, varza de Bruxelles, menta, fasolea verde, salata şi patrunjelul sunt bogate în fier şi întăresc sistemul imunitar. În plus, menţin sănătatea inimii.

puls,

Fibrele

Consumul de fibre, în special fructele bogate în fibre (merele, strugurii, piersicile, caisele, kiwi şi papaya), reprezintă o metodă excelentă de a scădea pulsul într-un timp scurt.

Uleiul de măsline

Uleiul de măsline este bogat în acizi graşi nesaturaţi ce scad valoarea colesterolului şi a lipoproteinelor cu densitate mică. Aceste procese favorizează ţinerea sub control a valorilor crescute ale pulsului.

puls,

Acizii graşi Omega-3

Acizii graşi Omega-3 sunt esenţiali pentru o inimă sănătoasă şi o circulaţie sangvină corectă. Peştele gras, precum sardinele, tonul, macroul şi somonul, trebuie inclus în dietă constant pentru a beneficia de calităţile acizilor graşi Omega-3. Dacă sunteţi vegetarian, optaţi pentru alune şi seminţe de in.

Rezervă online şi ridică din cea mai apropiată farmacie Catena suplimentul alimentar Omega 3 Forte, care contribuie la scăderea trigliceridelor şi a colesterolului „rău.

Ceaiul verde şi vinul

Ceaiurile sunt în general benefice pentru organism, însă ceaiul verde este în special sănătos pentru inimă. Persoanele care consumă ceai verde au un risc de două ori mai mic de infarct miocardic, comparativ cu persoanele care nu-l beau.

Vinul consumat cu moderaţie poate proteja inima prin creşterea colesterolului „bun” (HDL-colesterolul), prin scăderea inflamaţiei şi subţierea sângelui.

puls

Cerealele integrale

Cerealele integrale sunt bogate în antioxidanţi, fitoestrogeni şi fitosteroli ce protejează împotriva bolilor de inimă, printre care şi tahicardia. Dacă aveţi o dietă sănătoasă şi un program regulat de exerciţii fizice, vă puteţi asigura o rată normală a pulsului.

Dacă, după schimbarea stilului de viaţă (dietă corectă, exerciţiile fizice regulate, renunţarea la fumat şi cafea) pulsul nu scade, este recomandat să faceţi un control medical.

Nota pentru articolul «Aveţi pulsul mare? Ce dietă trebuie să urmaţi»:3.73/ 5 (33 voturi)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Menține-te
sănătos
în fiecare lună

Utilizăm datele tale în scopul corespondenței și pentru comunicări comerciale. Pentru a citi mai multe informații apasă aici.

Sunt de acord cu politica de confidențialitate