Stiri

Antibioticele, responsabile de aparitia eczemei la copii?

joi, 10 octombrie 2013
Share

Copiii tratati cu antibiotice in primul an de viata prezinta un risc de a suferi de eczema, potrivit unui studiu publicat in British Journal of Dermatology. Expertii au descoperit ca expunerea la antibiotice in primele 12 luni ale unui bebelus creste riscul aparitiei eczemei (afectiune cutanata alergica, acuta sau cronica). Este vorba si de mamele care iau antibiotice in timpul sarcinii. Fiecare cura de antibiotice creste pericolul cu 7%.

Intre 10 si 20% dintre copii se confrunta cu anumite simptome ale eczemei, afectiune a pielii ce cauzeaza leziuni rosii, pruriginoase. Dintre acestia, mai mult de jumatate vor continua sa sufere de aceasta afectiune si la varsta adulta. Desi cauzele aparitiei sunt inca neclare, cercetatorii afirma ca ar putea fi legate de mai multe aspecte, de la alergii la vaccinuri, antibiotice sau alte medicamente. Unii dintre acestia sugereaza ca utilizarea antibioticelor ar putea impiedica dezvoltarea sistemului imunitar, deoarece acesta nu este expus la suficienti agenti patogeni, impiedicand astfel capacitatea de a dezvolta raspunsuri imune adecvate.

Ruxandra Raica

Sursa: naturalnews.com          

#tags   \   ,
tonica
2017-05-10T17:48:23+00:00
Mentine-te
sanatos
in fiecare luna
catena