Revista care te mentine sanatos

Wellness club

Picioare tonifiate: ponturi utile

Dr. Alin Popescu, medic primar medicina sportiva, [email protected]
vineri, 22 decembrie 2017
Share
principala_musculatura

Musculatura picioarelor reprezinta atat pentru femei, cat si pentru barbati un deziderat extrem de important. Picioarele ferme si o piele frumoasa sunt dorinte care se pot implini. Ba mai mult, nu trebuie sa va mutati in sala de sport, ci doar sa urmati cateva reguli „de aur”.

Pentru a avea picioare suple, cu o musculatura tonifiata nu trebuie sa stati zilnic la sala sau sa cheltuiti o avere, ci doar sa va acordati 30 de minute (o data la doua zile). Veti vedea ca dupa o luna rezultatele incep sa se contureze. Un alt avantaj al exercitiilor pentru picioare este ca odata cu acestea are loc si tonifierea musculaturii abdominale, la care se adauga cresterea tolerantei la efort.

1. Exercitii potrivite

In principiu, orice exercitiu care contracta musculatura picioarelor, efectuat macar o data la doua zile ajuta la tonifierea picioarelor si confera un aspect placut. Mai mult decat atat, o data cu cresterea tonusului muscular la acest nivel are loc si micsorarea stratului de grasime si diminuarea aspectului de coaja de portocala, specific celulitei. Pentru a efectua acasa exercitiile pentru tonifierea picioarelor puteti folosi surse de pe internet (exista numeroase tutoriale in acest sens).

Genuflexiunile si fandarile sunt doar cateva dintre exercitiile pe care le puteti face zilnic pret de cateva minute. De asemenea, iesitul cu bicicleta, inotul sau alergatul sunt si ele variante bune pentru a ajunge la picioarele mult visate.

Mersul pe bicicleta si alergatul. Ce beneficii aduce fiecare

2. Impachetari

O alta metoda de tonifiere a picioarelor este procesul de impachetare. Mai intai, trebuie exfoliata pielea pentru a permite produselor folosite la impachetare sa intre in piele si sa actioneze. Impachetarile se pot face fie acasa folosind diverse retete (de la ceaiuri pana la ciocolata), fie in cadrul saloanelor specializate. In urma acestora, circulatia picioarelor va fi imbunatatita si implicit tonusul muscular. Daca adaugati impachetarilor si exercitii de gimnastica, veti obtine rezultate mult mai rapid.

secundara_musculatura_inainte de Masaj

3. Masaj

Masajul este fara doar si poate o metoda extrem de eficienta pentru a avea picioare frumoase. Cu ajutorul masajului are loc o imbunatatire a circulatiei locale si o tonifiere musculara consecutiva acestui mecanism. De asemenea, daca se practica masajul cu diverse creme speciale se poate obtine o diminuare a stratului de celulita si indepartarea celulelor moarte ale pielii.

Ponturi utile

  • Cand faceti dus alternati apa calda cu cea rece. Acest procedeu imbunatateste circulatia picioarelor si, implicit, tonusul muscular.
  • Stilul de viata isi lasa amprenta si pe aspectul picioarelor. Va doriti picioare ferme, suple si cu o piele fina? Atunci urmati o dieta echilibrata in principiile nutritive, hidratati-va corespunzator si renuntati la obiceiurile nesanatoase, printre care se numara si fumatul.
  • Incercati sa evitati extremele. Nu va petreceti toata ziua nici stand pe scaun, dar nici in picioare.
Nota pentru articolul «Picioare tonifiate: ponturi utile»:5.00/ 5 (3 voturi)
tonica
2018-01-15T16:36:48+00:00

Lasa un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicata. Campurile marcate sunt obligatorii *



Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Mentine-te
sanatos
in fiecare luna

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comunicari comerciale. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate