Revista care te menține sănătos

Dicționar medical

Eritem pigmentat fix

13 decembrie 2010
Share

Afectiune cutanata de origine medicamentoasa, manifestandu-se prin placi. Eritemul pigmentat fix poate fi provocat de analgezice (aspirina, paracetamol), de antiinflamatoare nesteroidiene, de antibiotice (sulfamide, tetracicline), de antiparazitare, de barbiturice, de antihistaminice, de laxative sau de pilule contraceptive. El se manifesta prin aparitia de placi rosii care devin brune apoi negricioase, persistand mai multe saptamani, chiar mai multe luni. Singurul tratament consta in incetarea luarii medicamentului responsabil, vindecarea fiind atunci definitiva.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Politica de confidențialitate